Ako sme sa zbalili a odišli do Darwinu.

Cestovať sme sa chystali už dávno. Asi odkedy sme sa spoznali. Hovorili sme si , ako by sme zašli na Bali, Thajska alebo aj Filipín. To bolo aj v pláne až dokým sme sa nedozvedeli, že sa musíme na daľší rok prestahovať do Vietnamu. S Chrisom sme si povedali, že to snáď nemá zmysel lietať 8 až 10 hodín a platiť 800$ za jednu letenku , keď to budeme mať za 30$ a hodinku letu. Ďalšou možnosťou bola Západná Austrália. To bol môj sen hneď po Sydney. Čo je skvelé na cestovaní v Azii, teda, pokiaľ to nie je napríklad Singapore, je to, že je všetko extrémne lacné. S našimi platmi by sme si tam žili ako králi. Akurát Západná Australia a Severné Teritórie ( WA-western australia, NT-northern territories) sú ešte drahšie ako Sydney. Keď sme si objednali dve kávy na pumpe, čaja zapla jeden gombík, podotýkam za ESPRESSO sme zaplatili 10$. Je pravda, že to bolo – in the middle of nowhere- , teda cca Kokšov Bakša, kde sa nikdy nikto nevyskytuje teda iba ak tam býva alebo zablúdi. Ja pochádzam z Čane, viem aké to je bývať -in the middle of nowhere-.  No ale naspäť k dovolenke.

Tak sme sa v Auguste rozhodli, po tom čo som zaplatila nekresťanské peniaze za školu, že teda pôjdeme do WA, na dva týždne, autom a že to bude lacný pobyt, alebo bude sa to tváriť ako lacný pobyt, (pozn.autora: za tie peniaze , čo sme minuli sme mohli mať vilu na Bali na dva týždne a každý deň byť obletovaní sluhami). A teraz len nastala tá dilema, viete, ísť sever , teda Darwin do Perth, alebo juh Adelaide do Perth ? Oboje okolo 5000km, všetko super samé pláže a krásna príroda. Ten kto bol oboje, gratulujem, asi si to dal za dva mesiace a nie za dva týždne ako my dvaja psychopati. V septembri teda sa ma moja šéfka pýta, či teda idem niekam, veď by bola aj rada , keby som jej dala tie dátumy. Problém bol v tom, že sme si chceli vziať 4WD , teda auto štvorkolku, ale takú, ktorú musíte doručiť na určené miesto v určitom čase, teda príklad – o týždeň auto zo Sydney do Melbourne, máte na to týždeň, platíte len za benzín. – Šialenstvo. Tak som to riskla aj keď sme to auto nemali, že čo už, proste buď pôjdeme tam alebo teda na Bali, keďže letenky sú v takej istej cene. Dohodli sme sa na trase Perth to Perth, teda spraviť si okruh Juhom. To bolo okolo 2000km. Týždeň pred dovolenkou, kedy sme to auto ešte nemali, mi volá Chris. – Linda. je tu taká ponuka, Darwin do Perth, dva týždne akurát, musíš vykecať dovolenku o dva dni skôr.- Píšem, šéfke… Tej to už bolo fakt jedno, je to najlepšia šéfka na svete :D. Tak teda ideme. Darwin do Perth- dva týždne.

V sobotu ráno som mala robiť. Prišla som do práce, začalo mi byť extrémne zle. Ja osobne som si vypestovala hrozný stres keď mám letieť. Ja, čo som lietavala celý život, čo som trávila jar,leto,jeseň,zimu na letiskách. Prišla som domov a Chris hovorí, predtým než pôjdeme, musíme isť na nejaký drink do baru, kedže môj známi ma narodky. Po šiestich gin tonicoch sme sa ocitli na letisku, kde sme šupli zo dalšie tri, keď som si pred odletom šupla tabletku na spanie, keď som si uvedomila, že alkohol a tabletka nie je najlepší nápad, ale koho to napadne keď ma v sebe 9 gintonicov. Po akože krátkom lete, ktorý trval okolo štyroch hodín, sme sa ocitli v Darwine. Viete aké to je, keď vystúpite z lietadla a obarí vás 30 stupňov o polnoci. Ja v rifliach, napuchnutá a spotená, s opicou. Dovalili sme sa na hotel hneď pri letisku a kedže odteraz budete počuť iba o samých polnočných výletoch do bazéna aj tento mal bazén. Trošku nelegálne sme sa s prepáčením jebli do vody, ešte nikdy som sa tak skvelo necítila.

Ráno plný očakávaní, sme si dali raňajky za 35$ každý. Hm, veď čo,sme na dovolenke… Chris si ráno číta emaily, presne ako môj otec, to je až nepredstaviteľné jak sa podobajú dakedy. Vidím na jeho tvári, taký ten zdesený nasratý výraz, mne zrazu žalúdok signalizuje ,že nie je všetko v poriadku. Takže to auto, ktoré sme mali dostať sa v deň nášho letu vlastne vyskytlo v Darwine, ale tí ľudia ,čo ho mali, dali asi 5000km na 4×4 celý celučičký čas, čo vlastne dosralo celé auto 😀 . Bola nedeľa a v nedeľu sa nepracuje, tak sme museli na odpoveď čo ďalej, alebo či vôbec nejaké auto dostaneme a vôbec kedy počkať do pondelka. Ja s kľudom angličana, Chris, ktorý je angličan, nasratý jak čajka keď ju vyženiete od hranoliek, sme sa presunuli do lacnejšieho hotela s najlepšou posteľou na svete. Lacnejší, znamená, o 20$ ,takže okolo 139$. V ten deň sme si povedali, že sme konečne na dovolenke, netreba sa strachovať o peniaze, užijeme si to tu. Tak sme šli do mesta. Ja neviem ako, ale Darwin a ich jarné počasie, teda okolo 30-35 stupňov, neskutočná vlhkosť, takže sme sa spotili a spiekli za 10 min. Chris bol spotený už keď vyšiel z hotela. Darwin fakt nemá čo ponúknuť okrem aboriginalcov, teda pravých australčanov. Potom je tu nejaká pamiatka na vojny, potom od mesta dalej sú krokodíly a narodné parky , čo je podľa mňa super, ale v takej vlhkosti nech odomňa nikto nič nečaká. Nie som asi pravý turista a Chris mal v p.. tiež . Šli sme potom vlastne na také tie gumené veci do mora, dáš si vestu a pripláveš k takému ostrovčeku a šmýkaš sa do vody. Veľká sranda, hlavne keď si clumsy ako ja, nemotorná/ý. Potom tam boli také umelé vlny, ktoré sme neabsolvovali, lebo keď žijete na Manly, máte vlny vkuse.

Večer sme si dali večeru, myslím, že to bola thajská večera, yum ! Ešte predtým sme si zašli na masáž, ktorú sme našli na internete. Dve také thajky ,mohli mať tak max 17 rokov, moja snáď aj 15 , silu mala takú , že zo mna vymasírovala všetky bolestivé miesta, taká fasa masaž za 40$ jak zadarmo. Bolo to na takom mieste, kde som si myslela, že je to tu, je ten čas keď ma zavraždia alebo predajú na orgány. Ale všetko v pohode dopadlo,neboj sa mami. Asi preto ,lebo Chris vyzerá ako keby ich všetkych pozabíjal xixi môj grizzly.  Večer sme si ľahli do postele. My sme zvyknutí na takú tu mini posteľ, kde sa ja nemôžem otočiť, lebo sme na sebe nalepení hneď. A táto posteľ. Bola som doslova na hviezdu, ruky nohy rozkročené, a my sme sa nedotkli :D. To bola asi naša prvá a posledná noc , čo sme si užili spánok. Ale o tom po tom.

Ako sme sa ráno zobudili a zistili dobré/zlé správy o našom aute zistíš čoskoro !